Apollo Bay

23 maart 2015 - Apollo Bay, Australië

Het wegrijden uit Melbourne verliep redelijk ondanks dat het op maandagmorgen een heksenketel is. We zitten nu in het mooie  plaatsje Apollo Bay aan de Great Ocean Road.  Deze weg loopt voor een groot deel langs de kust van Zuid Australië en biedt prachtige uitzichten op de oceaan.  Voor een goede indruk van het uitzicht moeten we toch verwijzen naar de foto's (die er nog over zijn).
Want dat was even schrikken. 's Avonds nog even de foto's terugkijken en kopiëren dachten we. Blijkt dat een groot deel van de foto's op het SD kaartje waren verdwenen.   Gelukkig hadden we al vaker een kopie gemaakt maar als we  vertrouwd hadden op de techniek dan was er heel wat weg. Nu bleef het beperkt  maar er staan nu wel heel veel vreemde bestandjes op het kaartje. Misschien is er nog iets terug te halen.
We zijn 's middags nog even op pad geweest.  Staat er een auto stil op de weg en twee mensen kijken geïnteresseerd naar boven. Wij stoppen en blijkt er een koala in de boom te zitten. We hadden er gisteren  al een  paar gezien maar eentje echt in het wild schijnt zeldzaam te zijn? Het lijkt een hele dikke maar dan komt er een kleine koala onder de buik weggekropen en zijn het er ineens twee. We hebben er gezien de afstand redelijke foto's van kunnen maken maar voor ons wel de mooiste van deze vakantie.  Stonden  gelukkig nog wel op het SD kaartje.........